Kızlar bugün 40+2 deydik ve doktor muayenemiz vardı. Nst de ve ultrasonda hiç bir problem çıkmadı. Doktor muayene etti az bir açıklığın az bir sancın var istersen kal istersen git dedi bende sancılarımı evde karşılamak istiyorum dedim geldim. Hastaneden çıktığımdan beri kasıklarımda ağrı var alttan muayeneden sonra nişanımda geldi. Kaşık ağrısı harici bir ağrım yok ama bebeğin aşağı vurduğunu hissediyorum. İlk gebeliğim başına gelen varmı tecrübeli anneler ne zamana doğururum acaba 🤷♀️