merve21_ Merhaba canlarım 7 ağustos çarşamba günü doktora gitim 5+3 olduğunu ögrendim bebeyimin keseyi gördük bebeyi doktor tam göremedi küçük olduğu için size böyle oldu mu acaba resim nasıl atabiliriz ultrasyonun
Brcdmr merve21_ maşallah gözükmüş az da olsa bir hafta daha geçmesi lazım diye biliyorum daha net gözükmesi için 6 haftanda yani
Findikkurdu1 merve21_ evet benimde ilk haftalarda görülmedi ama kan tahlili pozitifse sıkıntı Yoktur heralde canım benim 7. Haftamda görüldü diye hatırlıyorum
Mebos Tatlım tam gözükmesi için 6. Yada 7. Haftada görünür merak etme azıcıkta olsa görünmüş ayrıca ben 4 haftalık Ken keseyi gördüm yarın inşallah hem kendisini hemde kalp atışlarını görücem inşallah bekle biraz daha 🙈🙈
merve21_ Mebos inşallah canım görürsün bende de Bi korku oluştu görünmedi diye demeki zamanı varmış 😁