Esramese k vıtamınını dogum yaptıgında hastane yapmak zorunda.. bende yapılmamıstı doktor dedıkı k vıtamını asısı olması gerekıyor cewre hastane eczanelere sor dedi sordum sorusturdum yok sonra hastaneyı geri aradım her hastaneye bellı sayıda gelıyormus geldıgı gıbı bıtıyormus ondan bulunmuyormus. Hergun aradım dogum yaptıgım hastaneyi son 1 tane kaldı dedi hemen gıttım yaptırdım hıc bır ucret odemedım