@Ayde
@Zumer
@Vaveyla
@Sevgimelegim
@Selinlkg
@Morvampir
Kızlar bugün doktora gittim sormayın başıma gelenleri 😭😭
Özel hastaneden randevu alıp sabah gittim. Bebek çok aşağıda acıklık var mi bakacağım dedi. Alttan muayne etti, canım ilk defa yandı bu kadar. Eve geldik, Kayinvalidemlerde kalıyorum annem kahvaltı hazırladı, bende üstümu değiştirmeye odama gittim. Bir baktım ki adet kanaması gibi kanamam var. Hemen araştırma hastanesine gittik. Doktor daha bakarken, felaket kanamam başladı tekrar. Muayne ederken meğer vajina içindeki damarı yırtmış. Araştırma hastanesinde tamponlar, ilaçlar derken 4 saat boyunca neler çektiğimi bir ben bir Allah biliyor. Bebegim cok iyi cok şükür. Özel hastane de mantar var demisti birde, araştırmadaki doktor saatlerdir bakıyorum, ben mantar falan görmedim dedi.
Doktorlar dikkat etmedikleri için nelere sebep oluyor. Doğuma az zaman kala alttan muayne ettirmeyin.