mrs Lamelif hayır yapmadım afedersiniz ama cok fazlaca akıntım var evde ovalasyon testim var fazladan denemek istedim akıntı oldugunda yumurtlama oldugu için denedim sonuç çıkınca şaşırdım ikinci kez yumurtlama mı diye
Puccini mrs eğer adetleriniz düzenli oluyorsa. Gebelik testi alıp yapın. Hamile olabilirsiniz beklemeyin daha fazla
mrs Puccini aslında düzenli normalde lekelenmeyle başlıyor regl ama bu defa tık yok hiç umutlanmak istemiyorum o yüzden gebelik testi yapmadım
KukyFurMama Eceunverkanra canım ovulasyon testinin hassasiyeti erken gebelik testi gibi. O yüzden kaset testte çıkmama ihtimali var. Adetin gelmezse birkaç gün sonra kaset testte tekrar dene ya da yarın sabah erken gebelik testi yap o zaman çıkar 👍
Puccini mrs ama adetiniz geçmiş? Yapın aklınızda soru işareti kalmasın derim. 6 gün az bir zaman değil cunku
Minikkuzucuk Eceunverkanra ben de ovulasyon testinde farkettim adete 6 gün vardı sanırım ne alaka şimdi yumurtaladim mı dedim 😂 gebelik testi yaptım silik çıktı inşallah seninde öyledir 🥰
Eceunverkanra Leylaacl kaset tipi testte Persembe gunu negatifti ama hala regl olmadim bugun artik 43.gun oldu, olmadi bi kan testi verecegim.