Brcdmr Uzun yola cıkacagım ama 5 hafta yeni girdim ultrasonda görünmez dedi doktor ama yol için endişeliyim 6 saatlik yola çıkacağım sorun olur mu kızlar yardımcı olurmusunuz ne yapmalıyım
Sibella86 Brcdmr her saat mola verin mutlaka dinlenin hareket edin. Allah yardımcınız olsun gitmesen daha iyi tabi ama gideceksenizde önemli olan hareket. Doktorunuzun haberi vardır mutlaka değil mi
Alessia Brcdmr hıcbırsey olmaz ben 3 aktarmalı ucus yaptım o haftalarda yuru allah yuru havaalanında yurt dısı ucuslarda yol ınanılmaz uzun oluyor
Zeyk Brcdmr yola çıkmadan doktorumla görüşsen daha sağlıklı olur düşük riskin yoksa 5-6 saatlik yola mola verip 10 dj yürüyüş yaparak devam edebilirsin diye izin verebiliyorlar ama en iyisini doktorun söyler
Semre42 Brcdmr 13 haftalik iken 7 saat yolculuk yaptim hemde otobusle doktoruma danisarak hic de sorun olmadi zaten doktorumda molalarda yuruyus yapin yaninizda saglikli atistirmaliklar bulundurun sorun olmaz demisti cok sukur sorunda olmadi
Brcdmr Sibella86 doktorun haberi var ama oda bana erken gebelikler düşük riskine yol acabiliyor dedi değerime göre de görünmez suan ultrasonda dedi ama kasıklarımda da ağrı var ve buda beni tedirgin ediyor
Edasrsk Ben 7 haftalıkken 5 saat yol gittim bir şey olmadı hatta yarın 10 hafta olacağım ve yine gideceğim 2 gün sonra tekrar... düşük tehlikem ya da başka bir sıkıntım yok çok şükür. Bir şey olacağını sanmıyprum tehlikeli gebelik değilse
Brcdmr Edasrsk bana da en basta kontrol amaçlı gittim herhangi bir kist vs bisey yok dedi ama Gebeliği söyleyince dikkat et yorma kendini dedi yol içinde erken gebelikte düşük riski olabiliyor dedi sadece
Brcdmr Zeyk doktor bana erken gebelikte risk olabilir tabi dedi ama bayram için melekete gideceğim Ama nasıl hareket edeceğimi bilemiyorum
Zeyk Brcdmr 8+6dayim bir kaç gün önce Antalya'ya geldim ailemin yanına 2 saat arayla mola verip 10 dk yürüyüş yaptım arkada oturdum ve bacaklarımı koltuğa uzattım çukura girmeyin yavaş gidin bulanti da varsa çubuk kraker falan yiyerek yola devam edin inşallah birsey olmaz
Brcdmr Zeyk inşallah araba dolu olacak önde koltugu arkaya yatırıp ayaklarımı yukarı kaldırmayı düşünüyorum kan hareketi hızlanması için ozaman bir sıkıntı olmazdır değil mi
Zeyk Brcdmr inşallah canım eğer kendini iyi hissediyorsan doktorun da birşey engel değil dediyse dikkatli gidin birşey olmaz içini ferah tut kötü düşünme iyi şeyler düşün
Brcdmr Zeyk ne iyi ne kötü düşünüyorum ortadayım Allaha emanet diyorum olacak olan her sekilde olur Ama yol gercekten uzaksa hele de insanı ister istemez tedirgin ediyor inşallah birsey olmaz teşekkür ederim yardımın için Allaha emanet ol
Demet-budak Brcdmr canim doktorun zaten bi sorun olursa sana gitme der. Bende gidicem bana sadece rahat olman lazim uzan dedi. Her 2 saatte bir mola verip 10 15 dk lık yürüyüşler yap dedi. Allahin izniyle bir sey olmaz insallah🤗
Osgem2019 Brcdmr 6 haftalıktı önce 8 saatlik yola çıktım sonra 5 gün sonra 4 saatlik yol gittim ondan 3 gün sonra 8 saat yol gittim ondanda 3 gün sonraydı sanırım 7 saat yol gittim bir sorun olmadı kendi arabamızdı arkada uzanarak gittim ben ne zaman istersem durduk yürüdüm tuvalete gittim vs riskli gebelik değilse bir sorun olcağını düşünmüyorum kötü düşünmeyin
Brcdmr Osgem2019 maşallaah Allah korumuş seni inşallahta sıkıntın olmaz bundan sonra benim arabam dolu bende önde koltugu arkaya yatıracağım arkaya yatmam çok zor ☹️ Umarım sıkıntısız atlatırım bu yolculugu