Aydgdu Bugün detaylı ultrasona girdim. Rahim ağzı uzunluğu 30 mm olarak ölçüldü. 20+3 haftalığım. Normal mi? Doktor normal dedi sizin nasıl diye merak ettim.
Merveogz Aydgdu ben 37. Haftadayım 33 mm di 2 hafta once bırden 25 mm düştü sonra 35mm cıktı . Bu işler tuhaf . 20mm düşerse sıkıntı canım normal değeri ama zorlama kendini ne olur olmaz