4 aylık bir kızım var onu herşeyden cok seviyorum
Ama kolik bir bebek ve cok ağlıyor zor bir bebek ti hala da öyle bu süreç te en cok annem den destek bekledim ama o sanki kaçar gibi rahatsiz olur gibi yapıyor okadar kırılıyor ve üzülüyorum ki oysa kuzenlerim var ufak onlari yiyecek ilgiden ama beni zerre acımiyor sanki cok kirginim annem i taniyamiyorum