Ozge43 Bu yatış olayını çok abartıyorlar. (Lafım size değil) Bununla ilgili birsürü post açıldı. Sola yatmak riskli gebeliklerde daha çok tavsiye edilen birşey. Sağ sol istediğiniz gibi yatabilirsiniz. Sırt üstü yatmayıda kalbe giden damara bebek baskı yaptığı için önermiyolar. Tansiyon düşüklüğüne sebebiyet vermesin diye. Ki siz 19 haftalıksınız daha bebeğiniz küçük sırt üstüde yatabilirsiniz. Ben 29 haftalığım nasıl rahat edersem o şekilde yatıyorum. Vücut zaten bizi yönlendiriyor. Öyle kordon falanda dolanmaz. Doktoruma söylediğimde kahkaha atmıştı kadın 🙄 Kordon dolanırsa bu bebekle alakalıdır demişti. Çünkü bebek içerde kordonla bir arkadaş gibi oynuyor. Kısaca içiniz rahat olsun