Duyguuukk özel Eryaman hastanesinde Doğum yaptım canım 2500 lira ödedik sezaryen normal farketmiyor, muayene ücreti de 81 lira doktorum Nida Kahya çok memnun kaldım tavsiye ederim . Zamanında bende çok fazla araştırdım en makul fiyatlı bura diğerlerine güç yetmiyor maalesef