ebztepe Merhabalar; Benim ilk hamileliğim. Yeni öğrendim. Doktorumla heyecandan hiç konuşamadım. Pazartesi kalp atışını duyacağız minik yumurtamın. Doktora sormam gereken neler olabilir? Ne önerirsiniz?
Akademisyenanne ebztepe rahim agzinın sıkılıgına baksin. Bazen rahim agzi sıkı olmadigindan dusuk olabiliyor Allah korusun. Kesenin yerlesimi iyi mi diye sorun. Aklima bisey gelmiyor pek🙈 ben de ogrendigimde sok gecirmistim. Kist diye gittim bebek cikti. Sonra kalp atisini duyunca inandik😊 insan pek biseu soramiyor duygulandigindan.
Nhesly Genelde ilk 3 ay kalp atımını dinlemeyi önermiyorlar, sadece gösteriyorlar. Kaç doktora sorduysam evet doğru diyip dinletmediler. Aklında olsun bazı doktorlar da pat diye dinletiyorlar. Ben öğrendikten sonra 3/4 aya kadar dinlemek istemedim.