Fatmab Mrb kızlar , şuan 11.haftamdayim.rahim agzi yetmezligim var. Kocaeli medical park prof.dr. eray çalışkan a gittim. 15 haftalikta serklaj uygulanicak. Hiç yaptiran var mi eray bey e
Busracetin Fatmab ben de Kocaelindenim henuz 6 haftaligim .sizin rahatsizliginizi huc duymadim ancak Eray Beyi herkesten iyi bir doktor olarak duydum , sorunsuz bir sekilde gecer insallah
BirsenDeniz Fatmab Serklaj 12 ile 14 haftaları arasında yapılıyor neden acaba doktor 15 demiş çünkü o haftada bebek büyümüş oluyor benim doktorum 12+3 günlüktü yaptı tabi doktorunuz daha iyi bilir
Fatmab BirsenDeniz aslinda ben de bunu sordum doktora daha önce yapilmasi gerekmez mi dedim verdigi cevap : 14. Haftaya kadar bebegin bütün organları gelisimini tamamliyo 14.haftadan önce serklaji yapipta bebege anestezi vermeyelim tamamlasin organlari 15.hafta da dikişi atariz dedi . Fakat ben acaba gec mi kalınmış olur diyorum ?
Fatmab BirsenDeniz ayrica sen suan kac haftaliksin , biraz telâş yapiorum cok zor bi islemm mi , agri kanama nasil oluyor
BirsenDeniz Fatmab yok zor bir işlem değil bende bir kaç damla kan geldi ilk bir hafta dikişi hissediyorsun oda normal halada bazen yan yatınca batma oluyor şu an 18+4 günlüğüm daha önce iki erken doğumum var demekki doktordan doktora değişiyor dikiş atma haftası benim doktor enfeksiyon tahlili yaptı 2.li tarama testimi yaptı sonuç çıkar çıkmaz yapalım dedi
Fatmab BirsenDeniz benim ilk dogumum 36 haftalik ikinci dogumum 24 haftalik. Bu da olsa olsa 18 de falan olur dedi eray hoca. Yani oyuzden 14 haftaya kadar bekleyelim bebek organlarini tamamlasin 15 te de atarız dedi , iñsallah hepimizin zamanında sağlıklı doğumları olsun
EbruBaFilizfidan Eray hoca bu işin üstadıdır ablam 3 bebek kaybı üzerine eray hocayla tanışmak nasip oldu ve eray hocanın serklajı üzerine bebeğini kucağına aldı
Fatmab gulfemakin çok sagol ; sana da geçmiş olsun , 20.hafta baya geç ne güzel sorun olmamış , insallah ben de hic bir sorun yasamam