Ertugrulunannesii 3gün önce 2. Sezeryan doğumum yaptım kızlar doktor Airiz hijyenik ped yazmış receteye ecz 280 TL demiş almadık aranızda kullanan varmı ne için kullanılması gerek normal pedler olmuyormu çok pahalı geldi bizr
Ertugrulunannesii DefneninMilasi ne için doğumdan so rakı kanama için i canım bu depent kullanıyorum ben şuan almadık zaten çok aşırı pahalı geldi
DefneninMilasi Ertugrulunannesii evet kuzum bildigim kadarıyla oyle. Ben de depend mulanmistim ilkinde yine depentdim.