Merhabalar,
Normalde kilo konusunu hiç takmazdim ta ki doktor bugün, ufak bir bebek olacak, fazla gelişmiyor, böyle devam ederse doğum için fazla bekleyemeyiz iması edene kadar. Anlamadım neden. Şu an 37+4 üz bebeğin kilosu 2740gr. Sizde durumlar nedir?