Kızlar tup bebek ile hamile kaldım. Son adetim 13 aralik transfer tarihim 7 ocak. Hep sata göre hesaplandı usg ölçümleri. Ama yaklaşık iki aydir bebegim 2 hafta geriden geliyor. Bugun kontrolumuz vardi 34 haftalik olmasi gerekirken yine iki hafta kucuk cikti. 32 hafta uyumlu kilosuda 1.700 gram. Doktor on gun sonrasina kontrol dedi. Bu sekilde devam ederse erken almak zorunda kalabiliriz dedi. Benim gibi olan varmi ? Yada bu sekilde olup bebegi saglikla dogan?