199128 Merhaba anneler 36 +4 hamileyim bebek kioradikce rahimde baski hissediyirum ve cok sık lavobya gidiyorum sizdede boyle bir durum var mi ?
Emnesar 199128 o bendede cok oluyor özellikle tuvaletim geldği zaman bir dakıka bile tutamıyorum aşırı derecede baskı yapıyor baskıyla bırlıkte ağrımda oluyor bende 37. Haftamdayım
bilnazo68o 199128 evet mesanemde cok hissddiyorum bende.catliycak gibi hissediyom .geceleri sıklastı ozellikle surekli gidiyorum 37 olduk bizde.artik yavas yavas dogum kanalina iniyor sanirsam
smyyedmr54 199128 evet canım bebek kımıldadıkça aşağıdan çıkacak sanıyorum. Bi bardak su içip peşine tuvalete gidiyorum. Gece bile 6-7 defa kalkıyorumm
199128 Emnesar adim basi tuvalete gitmem gerekiyor bide oyle bir gaz sancisi cekiyorum ki anlatamam surup kullaniyirum bana misin demiyor biz bugun dogum gunu aldik doktorumuzdan hayirlsiyla bir haftamiz var
bilnazo68o Emnesar bi fikrim yok acilmayla ilgili. Cati muaynesi falabda olmadim daha. Bayramdan sonra gidicem kontorole. Simdi 37 haftaym bekliyorm
Emnesar 199128 hadi bakalım allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏼🥰 benimde belli değil normal olcağı için şuan 1cm acıklığım var ne zaman gelecek bakalım 😊
199128 smyyedmr54 yalniz olmadigima sevindim bugun nts ye baglandim agrim cikmadi ama bebek kipradikca rahatsiz ediyir 😊