Denizinannesi1 Merhaba hanımlar istigram üzerinde enucuzbebekmarket ten alışveriş yapan oldumu bebek bakım çantası alan nasıl kalitelimi bide cibinlik getirmişler cuma günü satışa sunulacak kullanışlı duruyor sizce alayimmi
Fdm_nuur98 Denizinannesi1 orayı bnde çok merak ediyorum Bnada n11. Dedilr ama kredi kartı yada banka kartı ile alsvrs oldgu için (hicbri yok bndede eşim dede) o yuzdn sizin dediğiniz yere bkiyrm bnde siprs vercek gbiyim Bursa bkleyim bari inşallah alisvrs yapan vardır
MinnosAnnis Canım orayı bilmiyorumda ben sürekli n11 den alışveriş yapıyorum çeyizlerimi bile hatta perde falan diktirdim hep ordan aldım çok çok memnunum bide bebek bakım çantalarına bakayım dedim çarşıdaki 150 170 tl lik çantaların aynısını 84 tl ye aldım
Denizinannesi1 MinnosAnnis benim baktığımda 89.tl alışveriş yapan çok ama çanta küçük mü büyük mü o yüzden kararsız kaldım
Denizinannesi1 MinnosAnnis benim baktığımda 89.tl alışveriş yapan çok ama çanta küçük mü büyük mü o yüzden kararsız kaldım
Denizinannesi1 Fdm_nuur98 hem sayfaya göz atarsanız görürsünüz memnuniyet paylaşımı çok fazla sayfada