Berkos Arkadaşlar yarın 6+2’yiz.. 5+1 ken kese ve yolk saçı gördük.. Yarın kalp atışı için gidecegim bi umutsuzluk var içimde sanki olumsuz şeyler duyacağım gibi 😣 Dua eder misiniz bana lütfen her şey yolunda olsun.. Bu benim 6 gebeliğim 5kaybım var 😢😢
Ozi__ Berkos dua edıcem canım senınle aynı haftamız bende yarın 6+2 olucak sabah doktor randevum var ınsallah bebısımızı gorur kalp atısını duyarız hayırlısıyla 🙏🏻
Ozi__ Berkos olumsuz seyler duymucaz ınsallah guzel haberler alıcaz canım insallah bayram sevıncı olur bıze 🙏🏻💐
Hamdiye56 Hakkında hayırlısı neyse o olsun Rabbim bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına almayi nasip etsin inşallah her zaman pozitif düşün herzaman mutlu ol bebeğin için