Seyma55 Kızlar 25.haftadaym doktorum 15 gün sonra gel şeker yüklemesi yapalam dedi .Ama çevremden de yaptrma iyi bişey değil diyorlar. Sizler yaptrdnz mı ? Neler düşünüyorsunuz bu konu hakknda
Mervesezentosun Seyma55 bende yaptırmayacaktım. Troid kontrolünde şeker yüksek çıktığı yükleme yapmak zorunda kaldık. İyiki de yaptırmışım, diyet programı uyguluyoruz.
Feminel16 Seyma55 ben yaptırdım canım bence yapılması da gerekiyor. çevrendekiler doktor herhalde zararlı falan diyorlar. Sen doktorunun söylediğini yapmanı tavsiye ederim hamilelik şekeri falan çıkarsa çocuğun tehlikeye giriyor çünkü
AYsegulusal Seyma55 ben yaptırdım bütün değerler düşük çıktı ona göre yapmam gerekemi söledi eğer öğremmeseydim gebeliğim zehir olacaktı sürekli baş dönmesi göz kararması bence mutlaka yaptırın tstlı yemek kola içmek kadar zararı var
Miiraaclee Bende 23+2 haftalik hamileyim, bence yapin yani Allah korusun degerleriniz yuksek cikarsa dikkar edersiniz, bebeginizin sagligi icun onemli bu
Mervesezentosun CanNurdan bende insülin kullanıyorum. Ama gebelik şuan iyi geçiyor. Değerleri, kilosu herşey güzel herkeste bu olacak diye bir şey yok
CanNurdan Mervesezentosun ben herkeste olacak demedim ama önlem alınması gereken bir durum şekerinin olduğunu bilen var bilmeyen var
Sera00 Seyma55 ben 26+5 im iki gün once yaptırdım. Aslında önyargıliydim şeker yüklemesine fakat biraz araştırınca çocuğum icin ne kadar önemli olduğunu Anladim. Iyi ki de yaptırdım
[silindi] Seyma55 çevredekilerin boş konuşmasına aldırma! Kesinlikle yaptır. Ne bar bunda ya , bunu yaptırmadığında kendisinde şeker olan cocukların yaşamadığını biliyor muydun ? Benim bebeğim iri ve ailemde şeker rahatsızlığı var. Şeker yüklemesi yapacağım ki eğer şeker çıkarsa hemen diyete başlıyorsun çocuğun için.
Alessia Seyma55 hayati bir mevzu yaptırın cevrenızdekılerın degıl sızın bebegınız o cahıl ınsanlara bakmayın benım sekerın zerresını almam yasak ama bebegım ıcın yaptırdım ıyıkı yaptırmısım aclık tokluk sekerınden cıkmaz gebelık sekerının olup olmadıgı
Munisee Seyma55 yakin bir akrabam inatla yaptirmicam dedi dogal gebelik falan diye de tutturdu bugun dogum yapti 36.hafta cocuk iri oldugu icin erkrn alindi inatla yaptirmadgi seker yuklemesnn hafatsi gecti 30.haftada bir suru sorun yasadi insulin kullanmaya basladi sonuc ortada basi 40 hafta ile uyumlu vucudu 37 haftalik aslinda 36 haftalik bir bebek fazla kilo sekere bagli gelisemeyen cigerler Allah yardim etsin bence ciddi bi mesele ben yaptirdim karar sizin yuklemede verilen sekerli suyun daha tatlisini yedigmi biliyorm.tatli niyetine 😊