Ferrosanol duedenol kullanıyorum ve büyük çoğunlukla ishal gibi oluyorum ama öyle karın ağrısı yada başka bir etki yapmadı beni rahatsız eden. Doktorum sıkıntı olmadığını söyledi 34+4 üz ve ishal gibi olmak bir sıkıntı da yaratmıyor hatta bazen kabız gibi olunca daha zormuş diyorum. Zaten sürekli kullanılacak hatta doğumdan sonrada kullanacaksın demişti. Tek kullandığım ilaç o hamilelikte.