Al benden de o kadar perişan oluyordum içince bıraktım 😔 Geçen ki kontrolde doktor kan değerlerin düşmüş kullanmazsan birkaç haftaya düşer kalırsın kansızlıktan dedi. Ama ciddi anlamda mahvoluyorum içince ne yapıcam bilmiyorum. Başlayım bari dedim ama en azından bayramın geçmesini beklicem kayınvalidemlere gidicez başka şehire orda perişan olmaktansa 😑