Bkr-efe 19. Haftamdayim ve iki gündür bu batma ağrı ne dersen canım kafayı yiycem umudum saatlerce ya da günlerce sürmemesi çünkü bi başladı mi durmuyor hiç dünden beri devam ediyor gece de uyutmadı kimle konuşsam ben de yaşadım yapacak bir şey yok dedi. Ama şunu fark ettim bendeki bu batma-agri sağ tarafımda oluyor sol tarafıma yatınca hafifliyor sen de dene bi 🤦♀️