Biz 17haftadayiz hala bilmiyoruz ne olduğunu göstermiyor resmen kıçını dönüyor ama doktor kiza benziyor dedi 12 hafta da erkeğe benziyor demişti 20 hafta da net öğreniriz dedi bakalım hayırlısı biz bı erkek bı kız afalladik ne bir şey aldık ne de isim dusune bildii