Osgem2019 Aşkın hocayla başladım kesinlikle ilgili cok güler yüzlü ve pozitif keşke doğumu da onunla yapsaydım (muayene ucretini bilmiyorum saglik sigortam vardi 230 260 tl gibi bisey hatirliyorum ) diger doktorlar da iyi ama benim gordugum populer doktor olmasi nedeni ile asiri yogunlar kapida hastalar bekliyor biri girip biri cikiyor herkesin beklentisi farkli . sincan koruya gectim ordan aldim doğum paketini şimdiki doktorumdan da memnunum