Deletedmom3 Bizimkine de o haftalarda kız olabilir dedi doktorumuz. Şimdi 18+4 üz. Kesin erkek dedi bugün 😂 Kız için çok heveslenmiştim, isim bile hazırlamıştım ama erkekmiş kısmetimiz 😊 O yüzden kendinizi değişiklik olabilir düşüncesine de hazırlamanız daha iyi olur 😊 Sağlıkla gelsin bebişiniz 🍀