espalp Eslifdenizc az önce ebebekte baktım Wee vardı 120 tlydi indirimli. Kararsız kaldım alıp almamakta. Araştırıp öyle alıcam ama temassızların hatalı ölçüm yaptığını söyleyen çok arkadaşım oldu kulaktan daha güvenli geliyor bana