UmmAsel 17+6 haftalık hamileyim. Geçen Pazar doktora gittim doktorum nöbetçiydi kontrolüm vardı. Bebeğimin 17 haftalık olduğunu biliyordum hayır dedi doktorum 18 haftalık gözüküyor ultrasonda dedi. 1 hafta önden gidiyormuş çok şaşırdım bende duyduğumda. Günlük kefir tüketiyorum meyveli, kaşar peynir, muz, üzüm pekmezi, yumurta ve süt. Normal süt içemediğim için nesguikli süt içiyorum doktorum omunda kilo yapacağını söylemişti. Günlük kuruyemiş de ihmal etmiyorum tabi ceviz, badem, fındık, fıstık. Kesinlikle hepsi kilo aldırıyor..