Tz1 beşiği bende aldım hepsiburadadan eşim ve babam 15-20’ya kurdular ne bi eksik vida çıktı ne de delik gayet kolay kurdular. Uyku seti süper kaliteli değil ama kulllanılmayacak kadar da kötü değil ben yıkayıp ütüledim sadece baş tarafındaki korumalığını içi toparlandı onuda alttan açıp düzelttik fiyatına göre çok iyi. Ahşabı gayet güzel, vernik yok bence beşikler olmamalı da