Kızlar 30 haftamın içindeyim iki gündür çamaşırımda ıslaklık oluyordu ter falandır diyordum ama bugün bi anda su sızdığını farkettim sarımsı bir su çamaşırımın tamamını ıslattı doktoru aradım hemen gel dedi açıklığıma baktılar yok denecek kadar az dedi nst de sancı çıkmadı ultrasonda su iyi görünüyor dedi su sızıntısı olup olmadığını anlamak için turnosol kağıdı dedikleri bir kağıt koydum çamaşırıma ama Sudan parçalanmış kağıt anlayamadık🤦🏻♀️ Akıntıda olabilir küçük su delikleri oluyor ordan su sızıyorda olabilir dedi haftaya kadar istirahat verdi haftaya tekrar bakacak suyun durumuna bi anda boşalır akarsa hemen gel dedi antibiyotik ve fitil verdi. Aynı haftalarda bu gibi durumla karşılaşan var mı ? Normal midir su sızma durumu doktorda arada kaldı ve su gelmeye devam ediyor 🤷🏻♀️