Arkadaşlar 50 ml şeker yüklemesi yapıldı
açlık 89
1.saat 233
2.saat 83 dü yapan yer bi sorun görmedi ilk saat yüksek çıkabiliyor dedi. Kendi doktorum dahiliyeye yönlendirdi orda yapılan test te normal çıktı. Ama doktor gebelik şekeri var birinci saat çok yüksek dedi diyetisyene yönlendirdi ve günde yedi kez kan şekerini takip etmem gerekiyormuş . Böyle bi durum yaşayan var mı ?