Merhaba kızlar,24 haftalğm bı düşük yaptım daha önce ve korkuyorum .kolay kolay post açmıyorum ama kafama çok takılan bir konu var.
Hamileliğin başından beri akıntım var her hamilede olduğu gibi ancak bı bakiyosun beyaz bı bakiyosun kahverengi bı bakiyosun su gibi sümüksü ve aşırı koku yapıyor sürekli iç çamaşırı degistiyorum. Daha önce doktora sordum gecistirdi normal diyip. Ama nerde okuduysam kokulu ve kahverengimsi olan akıntı erken doğum riski yazıyor ne yapcam yaşayan bilgisi olan var mı doktor da degistiremiyorum hastane de çünkü evim hastanenin dibinde ve sıra bile almak zor ayda bir kez kontrole gelebildigime şükreder oldum