Dilarataskent ödünün kopması çok normal çoook haklısın. Ben de bugün 40 haftalık oldum, “çocuk aşağı iner mi”, “birden suyum azalır mı”, “ay dur hareket etti mi her şey yolunda mı” diye ödüm kopuyor. Hafta geçtikçe kaygı değişiyor. İlk haftalarda da “acaba bebeğim tutunabildi mi” diye kaygılanmıyor muyduk hepimiz 😊 Hem senin haftanda artık erken doğum değil ki normal doğum haftası 😊 güzel düşün belki evladın hemen sana kavuşmak istiyor, annesinin göğsünde yatmak istiyor minik kuzucuğun 😍 Dediğim gibi ben de yarın kontrole gidicem keşke bana doktorum dese açıklığın var diye valla göbek atarım, senin yerinde olmak için neler vermezdim ah ah 😍ne güzel doğumun başlamışsa da kendiliğinden başlamış:). Bence sen şimdi kocana bir güzel sırt masajı yaptır bir de saçlarınla oynat 😊 dokunmak mutluluk hormonu salgılatıyormuş iyi gelir mis gibi 😊