Kızlar merhaba. Bugün 50lik şeker yüklemesi yaptırdım. Açlık 90 tokluk 190 çıktı. Doktorum yüksek olduğunu söyleyip, dahiliyeye gönderdi. Orda da sıra bulamadım bayramdan sonraya kaldı. Malum internette yazanların ucu bucağı yok. Güvenemedim. Siz bilgili ve tecrübeli anneler ne yapmam lazım, neler yiyip neler yememem lazım. Yardımcı olursanız sevinirim...