Burda hikayeleri okurken sira ne zman bane gekecek diye beklerken 39+5 gece 1 gibi suyum geldi esimde calisiyor biraz bekleyip dus felan aldim oyle arim dedim saat 4de kadar bekledim biraz sancim basladi esimi aradim geldi saat 5 bucuk gibi ablam esim kayinvelidem gittik hastaneye gittigimde 3 santim acikligim vardi hemen bi igne yapıp serum taktilar odaya aldilar yarim saat sonra sancılarım baya arttı ebe bakti 5 santimdi daha sonra agri azaltici igne yapti biraz hafifledi sancim yarim saat sonra tekrar bakti 8 santim ve doguma aldi 4 ikinmayla kizim dogdu şükür zor bi surec ama herseye bedel dayanilmayacak gibi degil rabbim sabrini veriyor yardim ediyor bu arada ben her gun hurma yedim son ayimda baya faydasi oldu rabbim tum bekleyenlere kolay kurtulmayi nasip etsin insallah