Merhaba arkadaşlar ben bu uygulamayı yeni kullanmaya başladım hamileligimi yeni öğrendim doktora gittim emin olmak ve muayene olmak için sol yumurtaligimda 3.5 cm kist olduğunu söyledi takipte kalicaz bunun için dedi ve normalde hamileliğin ilk başlangıcında asıl muayenenin nasıl olması gerekiyor normalde kilo takibi yapılması gerekmiyor mu? Cevap verenlere şimdiden teşekkür ederim☺️