Kizlar doktorlar adetin bitiminden sonra her gun ateşi ölçup yazin en yuksek oldugu gun çatlama olmuş demektir diyorlar ateş 1 tik yuksele biliyor yani 36 +5 ken 37 oluyomuş doktorlar soylemese inanmazdim ama boyle yapmiş varmi??? Ovulasyon testini 1 2 tane olsa alirim ama durum biraz sikişik 5 6 tane alamam