Rapunzel2019 Kadriye1 tsh değerimiz 2.5 in üzerinde ise ilaç kullanmanız lazım. TSH değeride yazar o tahlilde. Ben 20 güne bir kan veeiyorum ve ilaç kullanıyorum 5 aydır. Daha var yolumm .