Kizlar merhaba. Bugun kalp atisi icin hastaneye gittik ve duyduk cok sukur tam 7 haftalik hamileyim. Yalniz doktorum gebe paketi diye bir test istedi benden seker tsh fln baya bir test fiyati bana biraz pahali geldi devlette yaptirmak istiyorum. Aranizda boyle. Testlsri devlette yaptiran var mi? Varsa nasil bir yol izlediniz? doktora gidip direk rica mi etmem gerekiyor? 🤔simdiden tskler