smyr35 öncelikle hiç üzülme canım. Doktorun sıkı takibi çok güzel birşey, Allahın izniyle hiçbirşey olmaz bebişine:) bana ilaç verdi doktor ursofalk diye. Karaciğer değerlerinin düşmesi için. Bende senin gibi kontrol altındayım ama beni haftada bir çağırıyor. Muhtemelen senin biraz daha ilerlemiş olabilir ondan üç günde bir çağırmıştır benim 31. Haftada falan anlaşıldı çünkü kaşıntım başlar başlamaz doktorla hemen iletişime geçtim ben. Bana da 37 ye kadar götürücez dedi. Bende ilk duyduğumda çok üzülmüştüm ama şuan iyiyim toparladım. Bazı doktorlar bu duruma teşhis bile koyamayıp cildiyeye falan gönderiyor. Sakın korkma. Bebeklerimizi sağlıkla alıcaz inşallah😊