Dnizsah Hanımlar bende polikistik over var ama hamileyim su an Allah’ın izniyle. Daha önce bu rahatsızlığı olup hamile kalanlar oldu mu Ve o süreç nasıl geçti ?
07052019 Dnizsah ben polikistik overim. Klomenle hamile kaldım. 3 yıl boyunca normal yollarla hamile kalamadım. Geçen yıl da cin2 teşhisiyle leep geçirmiştim. Temiz raporunu aldıktan sonra klomene başladım 3.ayında hamile kaldım çok şükür. 18+2 yim şu anda.
Dilara25 Dnizsah bnde polikistik overdım ilaç falan kullanmadım soğan kürü yaptım 4.ayda hamile kaldım hiç bi sorun yaşamadım cok şükür
dilekce1907 Dnizsah merhaba pko olarak klomenle 2.denemede hamile kalanlardanım şuan 38+2 olarak devam ediyorum gebeliğe😂 yılda yalnızca 1 sefer adet gören ben gebeliğimin 8.haftasında çok ciddi kanama ile hastaneye kaldırıldım 3gün hastanede yattım daha sonra 15gün raporlu evde yatış verdi doktorum kesenin etrafı tamamen kan doluydu. Progestan vurularak ve ilacını içerek yaklaşık 3-4 ay riskli gebelik yaşadım her tuvalete gittiğimde o kalbimin çarpıntısını unutamam ama şimdi kocaman bi kız olduk ve kavuşmayı bekliyoruz🙏 Dilerim Allah kimsenin kucağını boş bırakmaz
Linaaskk_ Dnizsah Ben hem sağ hem solda kistlerde vardı ilk ayımdan hamile kaldım ve hamile kaldıktan sonra süreç beni hiç zorlamadı
mucizem_oglum ben polikistik over hastasym ve kilom var âdetlerim düzensizdi ama hamileyim şuan 37+2 klomen ve duphaston kullandm 2. ayımda hamile kaldm
EcemAlptkn Dnizsah bende polikistik over yaşıyordum soğan kürü ile 2.ayda plansız hamilelik oldu çok şükür şuan 30.haftadayız 😍
Deletedmom2224 Dnizsah polikistik overle iki defa klomenle gebe kaldım ilk bebegimi malesef 27 haftalık kaybettim şuan 8 haftalığız tekrar Insalla h bu sefer sağ salim alırım kucağıma sizde tabiki 💕
Nur1991 Bende de pko ve insülin direnci var yeme alışkanlığimi herşeyimi değiştirdim onlar çok fazla işe yaradı 35 günde bir filan adet olmaya başladım eskiden çok uzun surebiliyordu sonrasında ovulasyon testiyle hamile kaldim çok şükür neredeyse tedaviye başlayacaktım
lalenur Dnizsah bende de pko var 40+0 olduk bugun dogamadik hala😂 hamilelik surecinde hic sıkıntı yasamadim cok sukur
mervella Ben de pko luyum kiloluyken hamile kalamadım 2 sene bu esnada hiçbir tedavi görmedim,kilo verdikten sonra korunmayı bıraktığım ilk ay hamile kaldım yeniyiz 6+1 ☺️