Kerime47 Her bebek sertlestıgınde kasılma mı oluyor ne anlma gelıyor acıklayabılır mısınz tecrubelı anneler
Muhendisanne Kerime47 bende de çok sık oluyor. Nst de bebek sertleşince sancı çıkıyor benim.. fazla değil.40 50 çıkıyor en fazla ama.sertleşiyorsa sancı yükseliyor. Sadece yaşadığımı soyledim ama belki başka istisnai durumlar da vardır.
Muhendisanne Prensesgeliyor bazen sertlestigini hissetmesem de ellerimi karnima koydugumda çok sert olduğunu anlıyorum. Sizde de oluyor mu? Ama normalde dokunmasam da sertliği hissedebiliyorum.
Prensesgeliyor Kerime47 2 hafta öncede aynısı olmuştu ilaç verdi onları kullanıyorum ama bgun tekrar etti olmazsa biraz daha bekleyip gdecegim tekrar çünkü kasılma oldgunda nst de sancılarm doğum sancisina yakın ckmisti
Muhendisanne Kerime47 çıkan sancılar çok.ciddi değil dedi. Evde de oluyor mu dedi evet dedim.. korkma doğabilir bu haftadan sonra dedi.. 38 bitmek üzere.
Birgullllllll Muhendisanne bende 38+6 hiç açılmam yok 40 kadar açılmam olmassa suni vercekler normal Doğum istiyorum 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🧿🧿🧿
Muhendisanne Paapaatyaa şuan bebek açısından bir aciliyet yok, ama kilosu dün 3 cıktı. Sapma da var. Kuvoze girmesinden korkuyorum. Bayram öncesi ayrı bir telaş olcak. Böyle değişik düşünceler açıkçası. 🤦🏻♀️