Civciv123 duyguuuuu benimde son 9 3 kilo 420 gramdı 38+2 de iri bebek zor doğar seninkide çok zayıf değil kendine sıkıntı yapma
aynenaynen Tubakmlk inşallah 🙏🏿 Bebiş kilolu olsun diye özellikle yaptığım bişey yok babasıda bende iri yapılı insanlarız ama protein ve kaşar ağırlıklıda beslendim bununda etkisi olabilir 🤷🏼♀️
Civciv123 Tubakmlk ya yumurtayı sabahları eksik etmedim hurma fln yedim bu ara çok boyuda 56 cm olmş eşimin boyu 1.92 ben 1.75 ben 4,500 eşim 3,900 doğmuş sanırım biraz genetik