duyguuuuu Son 9 . Bebeğim şimdi 3 kilo olmuş 38+5 im . Normal görünüyor her şey sadece bebeğimin biraz küçük olduğunu öğrendim dün. Herkese hayırlı doğumlar diliyorum 👶🏻
Oglusannesii duyguuuuu son 13 en son 3 kiloyduk doktorum 10-18 arası yok ya o xaman gelirse stresi yaşıyoruz onun dışında herşey aynı 🤦🏻♀️