Tos valla durumunuz ve enerjiniz varsa herşey olabilir 😅 benim ilk oğlum 2010 lu maddiyattan kaynaklı öyle bir imkanımız olmadı hani eski usul lokumla gittim Doğuma bile dağıtılacak bi o vardı odada
kendimiz ne çektiysek çektik hamileyken ve Doğum sonrası
2.oğlum Doğunca yapabilirdim ama istemedim ilkine yapamadım diye
şimdi kızım olacak ama hiççççç enerjim yok 🤣
2 oğlumunda 1 yaş albümleri var ve geçen sene sünnet olduğu İçin aile albümüz var
Allah kısmet ederse inşallah kızım da 1 yaşına girdiğinde 1 sayfasına ailecek çekiniriz albümün ona hatıra kalır diye düşünüyorum
32 haftaya gireceğiz ki 38 de sezeryan olacağım hala çanta hazırlayamadım bi şey yıkayamadım
neyse postunu boşuna meşgul etmiş oldum Galiba şu anda 🙈🙈🙈 içim dolmuş benimde