Kızlar 38 haftalık hamileyim. dün 2 defa akıntıyla beraber su sızdı iç çamaşırıma. Uyuya kalmışım hiçbirşeyim yokken bir anda nişanım geldi. Sancım felan yoktu,hemen annemlere geldik hastaneye yakın diye. Sabaha karşı bel ve karin agrisi hissettim. Kanama açık pembemsi ve sumuksu şekilde akmaya devam ediyordu. Sabah hasteneye gittiğimde alttan muayene ile 1cm açıklık olduğun,güzel kaydığını ve kafasının güzel yerleştiğini söyledi. sancılarımın normal fazla olmadığını söyledi doktor. Ama belim hala çok ağrıyor. 😞 benim gibi olan var mı? Doğum başladı mı? Kaç gün sürer bu sizce? belli olmuyor biliyorum ama çok tedirginim hep ağlamak istiyorum çok duygusal ve korkulu hissediyorum.