Canım bende Beylikdüzü’nde oturuyorum ama esenyurtta ki özel reyap ta yapacağım doğumumu, kolon hastanesi dibimizde ama bir kere bile oraya gidelim diye düşünmedik çünkü kim ne anlattıysa hiç hoşumuza gitmedi hastanenin başka bölümleri de dahil, tabi sen memnunsan o ayrı 🙏🏻