Bebeğin gelişmi çok iyi solunum falan iyi. 6 günde ilerde 34+1 ama 35 ultrasyonda. Çok sorun yaşadım ben.2 düşük var. Sonra anladık ki Rahim yarım ve pıhtılaşma var. Ayrıca serkiyaj var.Bu zamana kadar geldim. Ayrıca akciğer geliştirici iğne de vuruldu. Su sorunu çıktı şimdide. Bakalım bunuda kazasız atlatirim İnşallah.