Eseseses Bserappp ben yaptım zorluğu doğum yaptığın gün sarhoş gibi oluyorsun geleni gideni bile zor hatırlıyorsun birde boğazdan hortumla tükürük çektikleri için ertesi gün oksuruk oluyor dikislerden oksuremiyorsun onun dışında bir zorluğu yok spinal riski var baş ağrısı aylarca gecmeyebiliyor diye tercih etmedim ayrıca kahvede sevmem spinalden çıkınca sürekli Nescafe icmen gerekir
Ftmemne Bserappp ben iki kere genel oldum hiç sıkıntı yaşamadım. Sadece gazım geç çıktı, o sebeple bolca kayısı kompostosu yaptım bu sefer yanımda götürmek için. Sütüm geldi, ilk gün ayaklandım, bebeğimle ilgilendim.ağrım oldu ama sıkça ağrı kesici yapıldı
Leyla9292 Bserappp ilk sezeryan im geneldi ikincisi spinal resmen öldüm 11gün boyunca acil de sabahladım boyun felci geçireceğimi düşündüm hiçbirşey etki etmedi tekrar sezeryan olunca yine genel isteyecem tabi yaparlarsa.
Leyla9292 Bserappp doktorum genel yaptıkları zaman ameliyata daha hızlı olmaları gerektiğini ama belden yapınca daha rahat ameliyat yaptıklarını söyledi.
AselBerra 3 gun oluyor sezeryanla dogum yaptim spinal istedim genele hic gerek yok bence girdim 5 dk cocugumun sesini duydum 30 dk bana ugrastilar hic bisi olmadi yine olsun yine spinal isterim ❤😊