Merhaba arkadaşlar bir şey danışmak istiyorum Folik asiti kaç haftaya kadar kullandınız ? Ben 10 haftalık hamileyim sadece bir günlük folik asitim kaldı doktoruma mesaj attım alayim mi tekrardan diye gerek yok demiş ama biraz araştırdım ve 12.haftaya kadar kullanılması gerektiği söyleniyor sizlerde durum neydi yardımcı olur musunuz ?