gizemgizem333 Arkadaşlar çalışıyorum normalde simdi 37 haftalik oldugu icin bebek calisabilir raporum bitti.Devletin verdigi dogum parasi ne zaman yatiyor ne kadar surede be kac tl yatiriyolar bana bilgi verir misiniz
Senayerva gizemgizem333 bende çok merak ediyorum 32. Haftada doğum iznine ayrılıyoruz heralde para hemen yatıryormuki acaba
Sumeyraerva gizemgizem333 calisamaz raporu alip is yerine verdiniz mi? Gecen konustum ben muhasebeciyle ne zaman yatar diye 1 agustisda dogum yaptim eylul basinda yatar yarisi dedi digeride kasim ayi gibi yatar dedi benim ki asgari ucret uzerinden ayarlaniyo 6 bin gibi bi miktar olur dedi aldiginiz maas uzerinden hesaplaniyo yani miktari
Sumeyraerva Senayerva muhasebecinin elinde aslinda ay ay alanda var 16 haftalik izin bitine toplu alan da var dogumdan sonra yarisini izin bitincede kalanini alanda var degisiyo yani
gizemgizem333 Sumeyraerva çalışabilir raporum zaten bittigi icin gerek yok demisti yenisine doktor.Dün bitti çalışabilir raporum.Banada muhasebeciler bisey demedi ne zaman yaticagi ile ilgili.Size ne kadar yatti ucret
Senayerva Sumeyraerva anladım 32. Haftada izne ayrılsam aynı ay içinde yatarmıki yoksa doğumdan sonramı yatıyor acaba
Nilveannesi10 gizemgizem333 devlet aldığın maaşı ne kadar görüyorsa ve kaç ay raporluysan o kadar alacaksın